Polityka Prywatności obowiązująca do 22.09.2020: Polityka prywatności wprowadzona 12.08.2020 (pobierz w pdf)
Polityka Prywatności obowiązująca od 23.09.2020: wersja widoczna poniżej, wprowadzona aktualizacją Polityki z dnia 08.09.2020
Kliknij tutaj i zmień swoje ustawienia ciasteczek: Ustawienia ciasteczek
Tutaj możesz wykasować swoje ciasteczka: kasuj
W trosce o prywatność Użytkowników dostosowaliśmy nasz serwis do bieżących wymogów prawnych w kwestii ochrony danych osobowych oraz regulacji RODO. Poniżej przedstawiamy naszą szczegółową Politykę Prywatności, która stanowi załącznik do Regulaminu Świadczenia Usług.
Wszelkie aktualizacje Polityki Prywatności będą publikowane na tej stronie. Na górze strony można znaleźć informację o dacie zaktualizowania Polityki Prywatności.
Wstęp
Czytają Państwo Politykę Prywatności dla serwisu internetowego https://dollarenglish.pl , określanego dalej jako “Serwis” oraz wiadomości email wysyłanych przez lub w imieniu Dollar English Paulina Lichota w ramach newsletterów.
Osoba korzystająca z serwisu określana jest dalej jako “Użytkownik”. Określenia “Administrator Danych Osobowych”, “Usługodawca” odnoszą się do Pauliny Lichoty i mogą być rozszerzone na upoważnione przez nią osoby zatrudnione do wykonywania obowiązków związanych z utrzymaniem i rozwojem serwisu.
Usługodawca przestrzega obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej praw w zakresie ochrony danych osobowych, w tym regulacji RODO. Usługodawca udostępnia Państwa dane tylko podmiotom przestrzegającym praw i regulacji o ochronie danych osobowych zgodnym z prawem polskim i europejskim, z którymi zawarł stosowne umowy o powierzeniu danych osobowych.
Administratorem Państwa danych jest:
Dollar English Paulina Lichota, Numer NIP 6282279736, REGON: 385863240, 32-500 Pogorzyce ul. Szymanowskiego 108
kontakt: admin@dollarenglish.pl
Zachęcamy do kontaktu w razie pytań, wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji.
Dostęp, modyfikacja i usunięcie danych, wycofanie lub zmiana zgód, ograniczenie przetwarzania danych, prawo sprzeciwu
Jeśli chcą Państwo uzyskać dostęp do zgromadzonych na Państwa tematach danych, zmodyfikować je, poprawić lub usunąć, zawsze jest to możliwe poprzez zgłoszenie żądania na adres email admin@dollarenglish.
Również wycofanie lub zmiana wcześniej udzielonych zgód oraz żądanie ograniczenia lub zaprzestania przetwarzania Państwa danych osobowych i innych informacji zawsze można zgłosić na admin@dollarenglish.pl i zostanie zrealizowane w najkrótszym możliwym czasie.
Poniżej objaśniamy szczegółowo jakie dane pozyskujemy, w jakim celu oraz jak można skorzystać ze swoich praw w stosunku do danych osobowych.
W wielu przypadkach mogą Państwo dokonać opisanych wyżej czynności w sposób automatyczny, bez pisania wiadomości email do Administratora. Zachęcamy do sprawdzenia szczegółów poniżej i skorzystania z automatycznych rozwiązań (np. link do wypisania się z listy emailingowej) jeśli zależy Państwu na czasie.
Okres przechowywania Państwa danych osobowych
Państwa dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do świadczenia usług na Państwa rzecz i nie dłuższy niż 6 lat, chyba że przepisy prawa lub uzasadniony i prawnie dopuszczalny interes Usługodawcy spowodują konieczność przechowywania ich przez dłuższy okres czasu. Na przykład, Usługodawca ma uzasadniony interes w przechowywaniu Państwa danych do okresu przedawnienia się roszczeń wynikających z umów zawartych z Państwem.
Mogą wycofać Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych lub zażądać ich usunięcia, kontaktując się z Usługodawcą na adres email admin@dollarenglish.pl . Państwa żądanie zostanie zrealizowane bez zbędnej zwłoki jeśli będzie to możliwe zgodnie z obowiązującym prawem.
Ciasteczka i piksele śledzące, remarketing
Serwis korzysta z ciasteczek (cookies), pamięci lokalnej przeglądarki lub urządzenia oraz podobnych technologii, które przechowują dane niezbędne do świadczenia żądanej usługi (np. logowanie do konta, złożenie zamówienia, zapis na newsletter, udostępnienie podstrony Serwisu w mediach społecznościowych).
Serwis korzysta też z pikseli śledzących pochodzących od firm Facebook, LinkedIn i Google z siedzibą w Stanach Zjednocznych oraz firmy Moosend z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Piksele te są stosowane w celu monitorowania aktywności użytkownika w Serwisie oraz w wysłanych przez Usługodawcę wiadomościach email w ramach newsltettera i prowadzenia remarketingu. Celem tych działań jest:
- Zbieranie informacji o tym jak użytkownicy korzystają z Serwisu oraz newsletterów w celu rozpoznania ich potrzeb i preferencji oraz dostosowania do nich oferowanych usług.
- Mierzenie skuteczności działań marketingowych podejmowanych przez Usługodawcę oraz uzyskanie informacji umożliwiających zwiększenie ich skuteczności i prowadzenie marketingu bezpośredniego i remarketingu (czyli np. wyświetlenia Państwu danej reklamy jeśli odwiedzili Państwo konkretną stronę w naszym serwisie).
- Profilowanie użytkowników, m.in. poprzez ich zainteresowania, odwiedzane strony, płeć, wiek, zawód. Celami profilowania są: a) umożliwienie personalized advertizing, czyli dopasowanie wyświetlanych reklam do preferencji użytkowników i b) lepsze zrozumienie jakie grupy odbiorców korzystają z Serwisu w celu dostosowania go do ich oczekiwań i potrzeb.
Powyższe dane są anonimizowane, czyli zbierane i przetwarzane w taki sposób, aby chronić Państwa prywatność. Oznacza to, że nie ma możliwości przypisania tych danych do konkretnej osoby. Na przykład, można stwierdzić, że kobiety w wieku 25-40 lat zainteresowane księgowością wykazują większe zainteresowanie konkretną stroną Serwisu i chętniej otwierają wiadomości z newslettera Usługodawcy, ale nie można na podstawie tych danych stwierdzić, że z Serwisu korzysta konkretna osoba (np. Anna Kowalska) i należy do tej grupy.
Usługodawca korzysta z tych danych na swoje potrzeby i nie sprzedaje ich innym podmiotom. W konsekwencji zbierania tych danych, mogą Państwo zobaczyć spersonalizowane reklamy wyświetlane przez Facebook, LinkedIn, Google, Moosend lub ich partnerów, które będą związane z działalnością Usługodawcy.
Korzystanie z Serwisu oraz newsletterów od Usługodawcy oznacza zgodę na politykę prywatności serwisów Facebook, LinkedIn, Google, i Moosend w zakresie niezbędnym do realizacji opisanych tutaj czynności, przy czym mogą Państwo kontrolować dokładny zakres swoich zgód udzielonych Usługodawcy poprzez odpowiednie ustawienia ciasteczek w naszym Serwisie (dostępne na górze tej strony) oraz tutaj: Ustawienia ciasteczek
W każdym momencie mogą Państwo modyfikować udzielone przez siebie zgody, a także je wycofać. Mogą też Państwo zażądać zmiany i usunięcia zebranych przez Usługodawcę danych. Szczegóły są opisane w niniejszym Regulaminie. Jeśli chcą Państwo kontrolować wszystkie dane zbierane na Państwa temat przez Google w celu użycia ich w reklamach i wycofać konkretne zgody, jest to możliwe tutaj.
Jak mogę nie wyrazić zgody na umieszczanie ciasteczek na moim urządzeniu końcowym?
Podczas pierwszych odwiedzin na naszym Serwisie Użytkownik zobaczy baner informujący o użyciu ciasteczek, który daje opcję wyłączenia ciasteczek, które nie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony.
Użytkownik może zmienić swoje ustawienia ciasteczek tutaj Ustawienia ciasteczek
Ciasteczka są zapisywane w przeglądarce Użytkownika. W celu ich usunięcia prosimy skonsultować się z instrukcją użytkowania przeglądarki wyszukując hasło “usuń ciasteczka”.
Konto użytkownika w Serwisie
Mogą Państwo założyć konto w Serwisie podają nazwę użytkownika i adres email. Konto może też zostać dla Państwa założone automatycznie przy składaniu zamówienia na płatną usługę (szczegóły w “Składanie zamówienia”). W przypadku automatycznego stworzenia konta będą Państwo musieli podać swoje imię i nazwisko, które zostaną użyte też do obsługi zamówienia.
Będą Państwo otrzymywać wiadomości email na podany adres w przypadkach przewidzianych przez Regulamin Serwisu.
Mogą Państwo zmienić informacje związane ze swoim kontem pod tym adresem . Mają Państwo możliwość dobrowolnego dodania następujących informacji do konta: ulica, miasto, kod pocztowy. Informacje te, razem z numerem NIP, mogą być potrzebne do wystawienia Państwu faktury.
Podczas logowania na konto tworzymy kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu Państwa informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczą Państwo opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogują się Państwo ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.
Składanie zamówienia
W celu zamówienia płatnych usług oferowanych przez Serwis $English należy podać imię, nazwisko i adres email oraz wybrać sposób płatności. Informacje te będą przechowywane w bazie danych Operatora.
Płatności dokonuje się poza Serwisem za pomocą zewnętrznego operatora płatności, który posiada odpowiednie uprawnienia do obsługi transakcji finansowych i zapewnia wymagane prawnie standardy bezpieczeństwa. Zewnętrzny operator informuje Państwa o swojej polityce prywatności i obsługuje transakcję. Operator Serwisu $English ma dostęp jedynie do informacji o wybranym przez Państwa sposobie płatności oraz o jego rezultacie.
Podczas składania zamówienia można zalogować się do konta w Serwisie – nastąpi wtedy przypisanie zakupionej usługi do konta. Jeśli się Państwo nie zalogują, konto zostaine automatycznie utworzone na podstawie imienia, nazwiska i adresu email, który podali Państwo przy płatności.
Odtwarzanie wideo
Na naszej stronie korzystamy z serwisów Vimeo i Youtube w celu zapewnienia Państwu dostępu do naszych materiałów wideo. Jeśli nie klikną Państwo w wideo, nie zostaną zebrane żadne dane na Państwa temat. Jeśli włączą Państwo odtwarzanie wideo, zostaną zebrane pewne informacje o Państwie z użyciem ciasteczek (cookies) zgodnie z polityką prywatności dla serwisu Youtube lub polityką prywatności dla serwisu Vimeo.
Jak ustalić z którego serwisu skorzystają Państwo przed włączaniem odtwarzania wideo? Wideo zamieszczone na serwisie Youtube poznają Państwo po linkach wiodących do tego serwisu oraz domyślnym wyglądzie zgodnym z marką Youtube. Jeśli materiał wideo zawiera linki do serwisu Vimeo lub nie wygląda jak materiał z Youtube i jest zbliżony estetycznie do wyglądu naszego Serwisu, jest on zamieszczony na Vimeo.
Usługodawca ma dostęp do zebranych informacji za pomocą serwisów Vimeo i Youtube i wykorzystuje je w celu zapewnienia poprawnego działania technicznego Serwisu oraz analizy preferencji użytkowników w celu ulepszania Serwisu według ich preferencji.
Udostępnianie w serwisach społecznościowych
Korzystamy z usługi AddToAny, która umożliwa udostępnianie naszych stron i postów blogowych na serwisach społecznościowych poprzez kliknięcie w symbol wybranego medium społecznościowego. Celem korzystania z tej usługi jest umożliwienie użytkownikom promocji naszego Serwisu. Usługa AddToAny nie zbiera na Państwa temat żadnych danych osobowych, które pozwoliłyby na ustalenie na Państwa temat jakikchkolwiek informacji. Polityka prywatności tej usługi jest dostępna tutaj.
Skorzystanie z usługi AddToAny poprzez kliknięcie w symbol medium społecznościowego na naszym Serwisie otworzy okno logowania/rejestracji w wybranym serwisie społecznościowym lub, jeśli było się już zalogowanym w wybranym serwisie społecznościowym, okno udostępniania. Okno to jest już częścią wybranego serwisu społecznościowego. Użytkownik wykonując w nim działania używa wybranego przez siebie serwisu społecznościowego, powinien więc zapoznać się z jego polityką prywatności i ją zaakceptować albo zamknąć to okno i powrócić do korzystania z naszego Serwisu.
Dostęp do kursów online a Państwa prywatność
Serwis oferuje dostęp do kursów online na Platformie E-learningowej. Dostęp do do nich jest ograniczony do zalogowanych użytkowników, którzy założyli konto użytkownika na serwisie. Operator wymaga rejestracji z następujących powodów:
1) Jest to sposób na ograniczenie dostępu do płatnych kursów w taki sposób, żeby mogły z nich korzystać tylko osoby, które wykupiły ten dostęp.
2) Umożliwia zbieranie danych o aktywności użytkownika w kursie, z którego się uczy. Dane są przypisywane do Państwa konta użytkownika w Serwisie.
Dane te są potrzebne do 1) ulepszenia sposobu nauczania i dostosowania go do preferencji użytkowników oraz 2) posiadania możliwości udzielenia użytkownikowi indywidualnej informacji zwrotnej o jego postępie w nauce.
Państwa dane osobowe związane z nauką w Serwisie nie są publiczne ani nikomu udostępniane. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zdecydują się Państwo opublikować swoje wyniki z quizu za pomocą opcji przesłania ich do tablicy wyników (lub też po angielsku leaderboard); w tym wypadku inni użytkownicy z dostępem do kursu mogą zobaczyć Państwa nazwę konta, datę rozwiązania quizu oraz wynik z niego.
Newsletter na adres email
Serwis umożliwia zapis na jeden z naszych newsletterów wysyłanych poprzez email poprzez podanie adresu email (jest konieczny do dostarczenia Państwu wiadomości) i wybranego przez Państwa imienia, które jest używane do personalizacji wiadomości.
Podczas zapisu na newsletter można wyrazić zgodę na komunikację marketingową, która obejmuje marketing usług i produktów Usługodawcy.
Podany przez Państwa adres email oraz imię są wysyłane z naszego serwisu do bazy danych firmy Moosend z siedzibą w Wielkiej Brytanii dzięki czemu możemy wysyłać do Państwa newslettery poprzez email korzystając z usług tej firmy. Państwa dane są używane jedynie w celu obsługi zamówionej przez Państwa usługi wysyłania newslettera.
Każda wiadomość email wysłana w ramach newslettera zawiera odnośniki umożliwiające Państwu zarządzanie udzielonymi zgodami, w tym wypisanie się z newslettera i cofnięcie zgody na marketing (jeśli była wyrażona).
Zapisy końcowe
Administrator danych zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej polityce prywatności w sposób przewidziany w Regulaminie Świadczenia Usług.